Η ΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Ο δάσκαλός μας ο κύριος Σπύρος μάς διάβασε το βιβλίο του κύριου Μπουμπούση Γιώργου με τίτλο << Μάτα η γουρλομάτα μαύρη γάτα>>.

Η Μάτα δεν είναι μια συνηθισμένη γάτα. Τα μεγάλα γουρλωτά της μάτια την κάνουν να είναι διαφορετική από τις υπόλοιπες. Μια μέρα, το αφεντικό της ο μοναχικός κύριος Θεοδόσης κερδίζει σε έναν διαγωνισμό μαγειρικής ένα ταξίδι σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο. Η γάτα έγινε η συντροφιά του. Εκεί, θα αντιμετωπίσει τον Θέμη, ένα παχουλό γάτο, που όπως θα φανεί στη συνέχεια θα της κάνει την ζωή δύσκολη. Όμως, η Μάτα με οδηγούς την επιμονή, το πείσμα και την αγάπη της για τους άλλους, θα αποδείξει στον Θέμη ότι πέρα από τα μεγάλα μάτια κρύβει μέσα της και μια μεγάλη γατίσια καρδιά!

Την Πέμπτη μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη! Ο συγγραφέας του βιβλίου ο κύριος Μπουμπούσης βρισκόταν στην τάξη μας και ήταν έτοιμος να απαντήσει στις ερωτήσεις μας! Μας μίλησε για την αγάπη του για τα αδέσποτα ζωάκια. Στην ερώτησή μας << γιατί οι ήρωες του ήταν γάτες και όχι σκύλοι>> μας απάντησε ότι μεγάλωσε σε ένα σπίτι με γάτες και έτσι γνώριζε καλύτερα τα χαρακτηριστικά τους. Δεν κάναμε μόνο εμείς ερωτήσεις στον κύριο Γιώργο, μας έκανε και ο ίδιος!

Ήρθε η ώρα του παιχνιδιού! Μας μοίρασε μερικά χαρτόνια και μας ζήτησε να γράψουμε τα συναισθήματά που νιώσαμε διαβάζοντας το βιβλίο. Στη συνέχεια, έκλεισε τα μάτια ένας συμμαθητής μας, ανέλαβε τον ρόλο μιας νεογέννητης γάτας και έψαχνε σε όλη την αίθουσα να βρει την μαμά του. Εμείς ήμασταν σκορπισμένοι και κάθε φορά που το νεογέννητο γατάκι πλησίαζε έναν μαθητή, η μητέρα του νιαούριζε με στόχο να το βοηθήσει να μας πιάσει όλους!

Στο τέλος, ο κύριος Μπουμπούσης μας έκανε ένα δωράκι! Ένα αυτοκόλλητο με την Μάτα τη γουρλομάτα μαύρη γάτα! Ήταν μια αξέχαστη έκπληξη που δεν θα την ξεχάσουμε ποτέ! Σας ευχαριστούμε κύριε Γιώργο Μπουμπούση!

Κ. Μελίνα

Μ. Κωνσταντίνος

Π. Αναστασία

Π. Ελεάννα