ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ποίημα

ΧΕΙΜΩΝΑΣ

Ήρθε ο χειμώνας επιτέλους!

Η καλύτερη εποχή του έτους!

Ήρθε και η Πρωτοχρονιά,

μαζί με δώρα και γλυκά!

 

Ο Αϊ-Βασίλης περιμένει

πότε σπίτι μας θα ‘ρθει,

δώρα να μας φέρει!

Πόσο όμορφη στιγμή!

Κουραμπιέδες και γλυκά,

τρώνε όλα τα παιδιά!

 

Παραμονή των Χριστουγέννων

είμαστε όλοι μαζί,

και το βράδυ στο τραπέζι τρώμε,

συντροφιά μοναδική!

Μπροστά από το τζάκι συγγενείς

αλλά και φίλοι,

να διαβάζουν παραμύθια

και να λένε ιστορίες

με χαμόγελο στα χείλη!

Ιωάννα Γ., Κλειώ Α., ΣΤ1